Bun venit pe pagina noastră cu informații despre prelucrarea datelor personale!

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica, periodic, Politica de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele cu caracter personal sau orice modificări legislative în acest sens. În cazul în care va interveni o astfel de modificare, aceasta se va regăsi aici, pe pagina dedicată Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care te rugăm să verifici periodic conținutul acestei pagini.

În continuare, îți explicăm ce facem cu datele tale personale:

Suntem societatea AVANGARDE CITY SRL, persoana juridica romana, cu sediul în Str. Tineretului 17, Dudu (Chiajna), Ilfov 077040, și ne puteți contacta telefonic, la numarele afisate pe site, in meniu – rubrica “contact”, sau prin intermediul emailului, la adresa office@avangardecity.ro. Suntem, de asemenea, responsabili, de prelucrarea datelor tale cu caracter personal, pe care le colectăm direct de la tine și/sau din alte surse.

GDPR (General Data Protection Regulation)

Regulamentul European 2016/679 privind protecția datelor cu caracter personal (GDPR) a persoanelor fizice și libera circulație a acestora este aplicat în toate statele Uniunii Europene, începând cu data de 25 Mai 2018.

Dorim să te informăm, pe această cale, că depunem toate diligențele pentru a asigura conformitatea cu Regulamentul de protecție a datelor.

Website-ul nostru (www.avangardecity.ro) promovează proiectele pe care le dezvoltăm și informează vizitatorii despre ofertele noastre generale de garsoniere, apartamente și case. De asemenea, pe website se mai pot regasi și promoțiile noastre (actualizate, periodic, pe anumite perioade de timp).

Funcționarea site-ului respectă normele legale în vigoare în ceea ce priveste modul de culegere a informațiilor personale, informațiile oferite și tehnologiile folosite.

COLECTĂM URMĂTOARELE INFORMAȚII

Informații furnizate în mod direct de către vizitator

Atunci când ne accesezi site-ul și cand participi la evenimente organizate de către noi, vom colecta date personale în legătură cu furnizarea respectivelor produse și servicii.
Considerăm că toate informațiile colectate de la tine sunt confidențiale și nu le vom împărți cu terțe persoane, exceptând unii parteneri fără de care furnizarea produselor sau serviciilor nu s-ar putea realiza.

Informații din traficul de pe server

Atunci cand vizitezi un website, anumite informatii despre tine sunt dezvăluite, cum ar fi:  IP-ul, ora vizitei, website-ul din care ai venit atunci când ai accesat website-ul nostru etc. Ca și alte website-uri, și al nostru înregistrează aceste informații pentru a putea personaliza conținutul său, pentru a se putea proteja de atacuri externe, îndreptate împotriva capacităților sale tehnologice, sau pentru a urmări, de-a lungul timpului, traficul înregistrat pe website și paginile cele mai accesate de către cititori, pentru îmbunătățirea conținutului website-ului.

Cookie-uri

În ideea de a oferi un serviciu personalizat utilizatorilor noștri, putem folosi cookie-uri pentru a facilita stocarea și urmărirea preferințelor dumneavoastră. Spre exemplu, putem folosi cookie-uri pentru a vă putea identifica și pentru a vă putea furniza informații și servicii bazate pe preferințele pe care vi le-ați exprimat în vizitele dvs. anterioare.

Ce sunt cookie-urile? Cookie-urile sunt fișiere de tip text, oferite browserului dvs. de un către server web și stocate apoi pe hard-discul computerului dvs. Folosirea cookie-urilor este un standard actual la multe dintre website-urile importante pe care le vizitați. Majoritatea browserelor sunt setate să accepte cookie-uri. Însă, dacă preferați acest lucru, puteți reseta browserul dvs., fie să vă anunțe de fiecare dată când primiți câte un cookie, fie să refuze chiar acceptarea cookie-urilor. Trebuie, însă, să aflați, că unele secțiuni ale website-ului nostru nu vor putea fi vizualizate normal dacă ați setat browserul dvs. să respingă cookie-urile, și nu pentru că nu ne dorim acest lucru, ci pentru că unele funcții ale website-ului nostru (ca exemplu, paginile în care va trebui să vă logați pentru a accesa conținutul) nu pot funcționa corect fără folosirea cookie-urilor.

Acest website utilizează Google Analytics, un serviciu de analiză web furnizat de Google, Inc. (“Google”). Google Analytics folosește cookies pentru ne ajuta să analizăm constant modul în care vizitatorii utilizează website-ul nostru. Informațiile generate de cookie-uri despre utilizarea site-ului web (inclusiv adresa dvs. IP) vor fi transmise și stocate de Google pe serverele lor. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării website-ului, al compilării rapoartelor privind activitățile site-ului web, pentru operatorii de site și în furnizarea altor servicii legate de activitatea site-ului web și de utilizarea Internetului. Google poate, de asemenea, să transfere aceste informații unor terte părți, în cazul în care acest lucru este cerut prin lege sau, în cazul în care aceste terțe părți procesează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa IP cu alte date deținute. Puteți refuza utilizarea cookie-urilor prin selectarea setărilor corespunzatoare din browserul dvs. Prin utilizarea acestui site, sunteti de acord cu prelucrarea datelor despre dvs. de către Google, în modul și în scopurile menționate mai sus.

INFORMAȚIILE CU CARACTER PERSONAL

Care sunt datele personale pe care le putem colecta și cum le colectăm?

Datele personale pe care le folosim, în principal, dar fără a se limita la ele, sunt următoarele: date de identificare – nume, adresă de email, număr de telefon (opțional), iar acestea sunt colectate direct de la tine.

În ce scop prelucrăm datele tale personale?

Colectăm informațiile tale în scopuri determinate și legitime, care includ, dar nu se limitează la următoarele:

– În vederea încheierii sau executării unui contract dintre tine și noi;
– Pentru a-ti raspunde la intrebari si solicitari;
– În scop de marketing;
– Pentru a oferi și îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferim;
– Pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
– Pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice;
– Pentru crearea și/sau mentenanța conturilor;
– Pentru a ne conforma legislației;
– Pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță.

Masuri de securitate construite pentru a proteja informatia ta personala

Atunci când prelucrezi date personale, nimic nu e mai important ca modul în care înțelegi să păstrezi securitatea acestora. Noi încercăm, constant, să facem tot ce e tehnic posibil, la acest moment, să menținem un standard de securitate extrem de înalt.

Am construit un set de masuri fizice, tehnice si administrative de securitate care sa ne ajute sa iti protejam cat mai bine datele.

Cat timp prelucram datele personale?

Păstrăm datele personale colectate timp de un an de la ultima interacțiune a utilizatorului cu newsletterul trimis. Dacă în acest interval nu va exista nicio interacțiune cu noi, vom considera că informațiile și serviciile noastre nu mai sunt de interes și vom solicita utilizatorilor să confirme dacă doresc să mai primească informații de la noi. În caz de refuz sau în lipsa unei confirmări exprese, datele vor fi șterse din baza noastra, mai puțin cele necesare pentru a respecta cerințele codului fiscal în vigoare (dacă va fi cazul) și necesitățile de securitate (protejarea domeniului și a serverelor împotriva fraudelor și spam-ului).

Cum poti sa administrezi acordurile exprimate?

Ne poti scrie oricând pentru modificarea preferințelor tale, sau iți poti edita singur opțiunile și statutul de abonat la newsletter-ul nostru prin accesarea butonului/linkului “Dezabonare”, sau în scris, prin intermediul email-ului.

Drepturi privind datele personale

Dacă îți doresti să ai acces la toate datele personale colectate de către noi, precum și în cazul în care dorești să îți transmitem informații despre datele personale colectate de la tine, te rugăm să ne trimiti un email la office@avangardecity.ro și vom proceda în consecință, în cel mai scurt timp posibil. Totodată, dacă ai întrebări legate de datele personale colectate de către noi de la tine, precum și cu privire la politicile noastre referitoare la datele personale, ne poți scrie un email și vom raspunde întrebărilor tale, cu bucurie, în cel mai scurt timp posibil.

Vom încerca să răspundem solicitărilor referitoare la Politica de Confidențialitate în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspecte, precum și de complexitatea cererilor, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen rezonabil.

Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reusim să te identificăm, iar tu nu ne furnizezi informații suplimentare pentru a reuși, ținem să precizăm că nu suntem obligați să dăm curs solicitării.

Comunicăm date personale către alți destinatari? – Nu.

Restricții privind divulgarea informațiilor către terți

Putem dezvălui datele tale personale (descrise mai sus), în următoarele condiții:

– Ne soliciți expres acest lucru sau autorizezi expres dezvăluirea;

– Informațiile sunt furnizate pentru a respecta legea (de exemplu, pentru a se conforma unui mandat de perchezitie, a unei citații sau a unei hotărâri judecatorești), a impune un acord pe care îl avem cu dvs. sau pentru a ne proteja drepturile, proprietatea sau siguranța ori drepturile, proprietatea sau siguranța angajaților noștri sau a altora;

– În cazul în care vorbim despre abordarea unor urgențe sau a unor cazuri de forță majoră sau în cazul în care dezvaluirea este necesară pentru a soluționa litigiile, revendicările sau persoanele care dețin un interes legal sau benefic;

Legea aplicabilă

Prezentul set de politici de confidențialitate este guvernat de legislația din România. Orice dispută privitoare la clauzele precum și la consecințele pe care acesta le implică, vor fi rezolvate fie pe cale amiabilă, fie în fața instanțelor competente.

Întrebări și solicitări

Dacă ai intrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea datelor tale sau dorești să îți exerciți drepturile legale în legătură cu datele pe care le deținem, sau dacă ai ingrijorări cu privire la modul în care tratăm orice problemă legată de confidențialitate, te rugăm să ne scrii la adresa de email office@avangardecity.ro.

Drepturile titularilor datelor personale

Dorim să mulțumim pentru încredere tuturor celor care ne-au încredințat și ne încredințează datele personale și le reamintim că au dreptul în orice moment să:

– Solicite o copie a datelor deținute de noi, copie care le va fi furnizată în maximum 30 de zile, conform Regulamentului European;
– Să solicite actualizarea/corectarea datelor, în cazul în care acestea au fost furnizate greșit sau au suferit modificări în timp;
– Să solicite ștergerea acestor date, caz în care vom reține doar acele date strict necesare pentru a asigura conformitatea cu legislația naționala și codul fiscal în vigoare (doar pentru cazurile în care acestea se aplică.

Restricțiile aplicate în procesarea datelor personale

Nu vindem și nu închiriem datele personale către nicio terță parte. De asemenea, nu folosim datele personale pentru nicio prelucrare și procesare electronică, conform articolelor 21 si 22 din GDPR.

Dreptul de a alege cum sunt folosite datele personale

Întelegem și respectăm dreptul la protejarea identității fiecărei persoane și apreciem încrederea pe care ne-o acordă toți utilizatorii serviciilor noastre, prin încredințarea unor date cu caracter personal. Așadar:

  • Utilizatorii își pot verifica datele transmise către AVANGARDE CITY trimițând o cerere explicită în acest sens, la adresa: office@avangardecity.ro;
  • Persoanele aflate în baza noastră de date pot solicita o copie a datelor deținute, într-un format electronic care poate fi citit cu ușurință. Pentru aceasta trebuie sa primim o cerere explicită la adresa office@avangardecity.ro;
  • Utilizatorii ne pot contacta oricand la adresa office@avangardecity.ro;
  • Utilizatorii se pot dezabona de la newsletter-ul nostru prin simpla apăsare a butonului dezabonare, care se găsește în toate comunicările noastre. După dezabonare, utilizatorul nu va mai primi niciun fel de comunicare de marketing din partea noastră.

În încheiere, dorim să mai precizăm că măsurile noastre de securitate impun ca cererea să fie însoțită de o dovadă a identității solicitantului (adresa de e-mail etc.), astfel încât să ne asigurăm că solicitarea provine de la persoana îndreptățită să o facă.